اولین تصویر از NHL 14 منتشر شد
تاریخ : سه شنبه 27 فروردين 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

EA Sports اولین اسکرین شات از عنوان NHL 14 را منتشر کرد و نه چیز دیگری.حتی یک مطلب مطبوعات نیز مبنی بر خبر هایی از این بازی منتشر نشد و تنها یک اسکرین شات !

 

این تنها مثل اذیت کردن من و شما باشد به طوری که EA به ما بگوید : “می دونی چیه ؟ الان هوا سرده ! ” و همچنین خبرنگار VG247 این گونه فکر می کند که این اسکرین شات نوید این را می دهد که به زودی از این بازی رونمایی شده و اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهند شد.هنوز تاریخ عرضه دقیق یا این که NHL 14 برای چه پلتفرم هایی در راه است منتشر نشده اند اما شما می توانید مطمدن باشید که این عنوان مثل همیشه در سپتامبر امسال حداقل برای PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.تنها اسکرین شات منتشر شده را در زیر مشاهده می فرمایید :

20130415_nhl_14



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: ps3 xbax 360
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.